Pytacie nas, co to jest ten TRENING MEDYCZNY

Czym różni się od zwykłego treningu na siłowni🏋️?
Bardzo dobre pytanie – krótko wyjaśniamy👇
*Trening medyczny prowadzony jest przez fizjoterapeutów, którzy tak dobierają ćwiczenia, aby oprócz tradycyjnego zwiększenia siły, szybkości, wytrzymałości czy gibkości budowały świadomość swojego ciała, czucie głębokie, koordynację, prawidłową postawę, stabilność.
*Trening medyczny musi być dostosowany indywidualnie do pacjenta: wieku, płci, sprawności, stylu życia, trenowanej dyscypliny, przebytych kontuzji, wady postawy, schorzeń, dolegliwości bólowych i ich przyczyny. Plan treningowy wymaga wstępnej szczegółowej diagnostyki – badania fizjoterapeutycznego
*Rekomendowany jest dla osób z dysfunkcjami w obrębie aparatu ruchu, np. po kontuzji, operacji, których prowadzenia nie powinna podejmować się osoba bez specjalistycznej wiedzy i praktyki.
*Jego podstawą jest odpowiednia proporcja między rodzajami ćwiczeń, która jest niezbędna, nie tylko do przywrócenia pełnej sprawności, redukcji bólu, napięć, uzyskania jak najlepszej formy, ale również do zmniejszenia ryzyka późniejszej kontuzji.
*Zestaw ćwiczeń ma, przede wszystkim, zaangażować do pracy mięśnie głębokie, które odpowiadają właśnie za stabilizację. Wówczas możliwe jest wykonywanie i zapamiętanie odpowiednich wzorców ruchowych – zwiększa się świadomość własnego ciała i umiejętność wykorzystywania go w podstawowych czynnościach dnia codziennego, jak i w różnych dyscyplinach sportowych.
W Klinice Wierzowieccy znajdziecie wszystko co niezbędne do najbardziej profesjonalnego treningu medycznego: diagnostyka +
ułożenie planu treningowego/rehabilitacyjnego + możecie trenować + dodatkowo możecie skorzystać z zabiegów fizykalnych + masaże + kinesiotaping + terapia manualna + dobór odpowiedniej diety😊😊
ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW

Jesteśmy otwarci